Tuesday 17 September 2019

BBM3410Satu2019: DIRI


Asalamulikum dan salam sejahtera.  Nama saya Mohd Abdul Gollyff bin Saiwon.  No matrik 191089. Saya berasal dari Kg Pandan Mandamai Pitas, Sabah.  Saya merupakan anak keempat daripada 11 orang adik-beradik. Saya lahir pada 12 Disember 1996.  Sekarang saya berumur 23 tahun. Saya lahir di Hospital Lotong, Kota Marudu, Sabah.  Pada peringkat sekolah rendah saya bersekolah di Sk Padan Mandamai, Pitas. Sabah.  Seterusnya, pada peringkat menengah saya bersekolah di SMK Pitas II, Sabah.  Seterusnya, saya melanjutkan pelajaran ke tingkatan enam (Pra-Universiti) di sekolah yang sama. Kini, saya sedang melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia, Serdang, Selangor. Saya mengambil jurusan dalam bidang Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu).

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Vlog Makanan (KFC, Sri Serdang Selangor)

Tugasan Vlog makanan ini, saya lakukan bersama dua orang rakan saya iaitu Mohd Noor Hisyam dan Mohd Ayob Afiqrudin. Lokasi yang kami pilih ...